حرف دل







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





به نام انکه نمیدانم کیست ولی باورش دارم

 از خدا پرسیدم...                                                                                                                                       خدایا چه چیزی تو را ناراحت می کند                                                                                                                خداوند فرمود...                                                                                                                                             هر وقت بنده ای با من سخن می گوید چنان به حرف های او گوش می دهم که گویی به جز او بنده ی دیگری ندارم ولی او چنان سخن می گوید  که انگار من خدای همه هستم جز او....           



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی ایرانی در 3:34 | |